SFO - morgen og eftermiddag

SFO´en har åbent hver morgen fra 6:30 til 8:00 og åbner igen om eftermiddagen fra kl. 13:40- 17:00 alle dage.

SFO'en er for alle børn i 0.-1.-2.-3. og 4. klasse. Vi tilbyder gode rammer for leg og aktivitet efter skoletiden.
SFO´en er indrettet med mange forskellige rum og plads til både de vilde lege og afdæmpet fordybelse i stille kroge.

Hver tirsdag og onsdag omkring kl. 14.30 serverer vi et lille sundt eftermiddagsmåltid, det kan være suppe eller hjemmebagte boller eller andet lækkert.

Vi har meget fokus på udeaktiviteter og alternative bevægelsesaktiviteter, så derfor er vores legeplads indrettet både med en cykelbane og en klatrevæg som er 6,60 m. høj. Vi har også en bålhytte og vi kan selvfølgelig grave ned til grundvandet i vores sandkasse. Så husk tøj til alt slags vejr.

Information: Alle informationer om aktiviteter og arrangementer vil komme via AULA.

Tryk på linket på Aula: SFO Børn (forældre) og du kommer direkte til dit barn.

Fremmøde / hjemsendelse
SFO'en har kontrolleret fremmøde. Derfor skal I, hvis jeres barn er syg eller holder fri, give besked på AULA
inden kl. 13:00. Enten som en fast fridag eller som en enkelt aktivitet. Det kan også gøres via app'en AULA på mobilen.

Er barnet mod forventning ikke mødt op, vil vi ringe til hjemmet. Der ringes ikke hjem omkring 3. og 4. kl. børn. Børnene krydser sig selv ind og ud via touch-skærmen, men det er altid godt at finde en voksen og sige farvel, når man går hjem.

Går barnet til en fritidsaktivitet, sender vi gerne barnet af sted, hvis der er oprettet en aftale i AULA
Institutionens tlf. kan lånes efter kl. 15:00 til legeaftaler. Men vi vil opfordre jer til at lave aftaler hjemmefra eller via AULA

Vi sender børn hjem hver hele time, efter kl. 16:00 dog når det ønskes. Vi sender ikke børn i 0. kl. hjem alene, det første ½ år.

Tlf. SFO-direkte: 4041 0476

Fritidsleder er Anders Lydom.