Ind/udmeldelse Fanø Skole

Indskrivning til 0.klasse

Alle bosiddende forældre med børn i den skolepligtige alder, vil få et brev i e-boks om indskrivning til 0.klasse. I brevet er også link til portalen.
Indskrivningen er åben fra omkring midt januar. Tilflyttere må meget gerne informere skolen pr. telefon eller mail om kommende elever. I maj afholdes det årlige skolestarts-arrangement.

Indmeldelse (skoleskift) til 1. - 9. klasse

Er du tilflytter, eller har du et barn, der af andre grunde ønsker at starte på Fanø Skole?

Kontakt skolens ledelse på mail eller telefon, så du sammen med dem kan finde frem til den bedst mulige skolestart.

Herefter vil vi indmelde dit barn.

Indmeldelse 10.klasse

Optagelse i 10.klasse på Fanø Skole sker gennem www.optagelse.dk. Vi optager både elever fra Fanø og fra Esbjerg/omegn. Elever uden bopæl på Fanø optages i det omfang vi har plads.
Nye elever skal have en samtale med vores 10. klasse-lærer, inden den endelige optagelse.
Læs mere om vores tilbud om 10.klasse LINK

Udmeldelse

Man kan udmelde sit barn på mail eller telefon til skolens ledelse.
Husk også at melde barnet ud af SFO på borger.dk