Klub

Klubben på Fanø er for alle unge i 5. klasse og opefter. Ind og udmeldelse foregår via Den Digitale pladsanvisning

Åbningstider: tirsdag, onsdag og torsdag aften kl. 18:30-21:30. For 5. og 6. kl. er der åbnet til 20:30, derefter er det kun for de "store". Vi følger skolens lukkeuger, så vi har lukket når skolen er lukket.

I klubben har de unge mulighed for at være sammen på andre måder i skolen. Der er plads og tid til at ”hænge ud” og være sammen, og der arrangeres aktiviteter af alle mulige slags. Klubben er bemandet af pædagoger, der hjælper de unge med at sætte gang i aktiviteter, så en aften i klubben får et godt indhold for alle. I pædagogerne har de unge en sikker havn – en tryg voksen at komme til.

Hvad kan du lave i klubben på en alm. Klubaften!
• Hygge med venner på tværs af klassetrin
• Turneringer i diverse spil: f.eks. PS4, bordtennis, pool og air-hockey
• Aktivitet på cykelbanen (BMX)
• Boldspil på græsområdet: fodbold, langbold
• Musik: sammen med dine venner eller en voksen
• Fremstilling af Elektronisk musik
• Klatring (klatrevæggen)
• Bålhygge evt. med lidt spisning
• Fællesspisning, kom før tid og hjælp med at lave mad til dine venner.

Vi tager også på tur ud af huset på en alm. aften. det gælder både til Esbjerg eller her lokalt på Fanø. f.eks. en tur i svømmehallen eller blokart-kørsel på stranden.
Vi har vores egne Blokarts.

Klubbens specielle aktiviteter - POP-OP events i løbet af skoleåret: ca. 8-10 fredage/lørdage hvor vi laver forskellige aktiviteter ud over den normale åbningstid.
Det kan f.eks. være.

•Tur til E-sportsevent
•Fed fredag i Helle hallen
•3 dages tur til København (uge 42)
•Tivoli Friheden (klubbernes dag i maj)
•Svømmehal/Skøjtebanen
•Klatreparken (Junglefun i Oksbøl)
•Blokart på stranden
•Stadionture
•"Julefrokost"

Info om klubben sker primært på Aula/Tabulex/www.sfoweb.dk
Tryk på linket på Aula: SFO Børn (forældre) og du kommer direkte til dit barn.

Det var lidt info omkring klubben. Hvis du eller dine forældre har spørgsmål om klubben, så kik endelig forbi klubben ellers ring på tlf. 7666 0690 kontor eller direkte klubtlf. 4041 0476

Ind og udmeldelse af SFO'en og klubben skal foregå via Pladsanvisningen
Alle børnehavebørn bliver automatisk overflyttet til SFO pr. den 1. august.
Man bliver ikke automatisk overflyttet fra SFO til klub. Det skal gøres via den digitale pladsanvisning når baret går ud af SFO'en.

Alle øvrige indmeldelser og udmeldelser SKAL foretages af forældrene. Dette skal foregå elektronisk via linket: Ind- og udmeldelse af pladsanvisningen

Endvidere skal pladsanvisningens retningslinjer overholdes. Barnet skal udmeldes med en måneds varsel enten pr. den 1. eller den 15. i mdr.

Har I brug for hjælp bedes I kontakte

Theresa Sandholm